tisdag 8 februari 2011

Vår

Idag har jag och min lilla skrutt haft besök av Emelie och hennes Lovelia. Lovelia är en riktigt glad liten skit som tjuter av skratt mest hela tiden:) Emelie ger fullt av energi och goda råd! Nytankad på energi fick jag sådana vårkänslor när jag och  min lilla familj var ute på en solig promenad på eftermiddagen. Så här ser min planering ut;

Vår
Åka med en glad Olivia och handla penser och andra fina blommor på plantskolan. Olivia skrattar i solen och jag äter glass samtidigt som jag tittar på henne med en sådan värme. Hemma i trädgården sitter Olivia i ett hav med vitsippor, på huvudet har hon en av sina fina mössor. Jag planterar och dricker kaffe ur fina muggar som Richard gav mig på alla hjärtans dag;)

Sommar

Olivia har helt sluta att vara en gnällfis, hon skrattar hela tiden och bara är söt som socker. Vi tar långa sovmorgnar och äter frukost ute, plockar jordgubbar ifrån landet...spenderar lata dagar på stranden där jag sola min super vältränade mage, de två små fina bristningarna blir alldeles vita och fina. På kvällarna somnar Olivia tidigt och sover hela natten. Jag och Richard dricker rosé på altanen. 

Det låter väl som en helt ok plan?



Olivia och jag på Lindas 19 års dag


1 kommentar:

  1. Låter som ni ska ha en underbar vår!! Är det detta som kallas vårkänslor kanske?

    SvaraRadera