tisdag 15 februari 2011

Läcka

Jag har badat så länge att fingrarna skulle kunna tas för russin, att det lilla bubbel som jag drack steg mig åt huvudet, att vattnet blev alldeles vitt. Vitt vatten!? Vid närmare undersökning upptäcktes en läcka på en av matfabrikerna. Men bröstmjölk ska tydligen vara bra mot allt. Torra och fnasiga fötter? Gårdagen var alla tiders. Vi åt god middag, drack bubbel, drack kaffe och åt dessert. Olivia tyckte bestämt att jag och hon skulle ha på våra Rolling Stones tröjor idag på mammalunchen, vi var mycket söta. Eller, Oliven var söt och jag var snygg:) Min älskade make gav mig tio st röda rosor plus två koppar i Green Gate serien som jag samlar på. Hans snygga och underbara fru gav honom en mysdress. Nu ska jag hoppa ner i sängen, är nämnligen sååå trött. Imån får vi besök och vet ni, jag har inte dammsugit, fast det behövs....

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar