onsdag 2 februari 2011

Min dag

Hej, jag heter Olivia och idag blir jag 4 månader. Idag har jag varit en riktig "pain in the ass" bebis mot min mamma. Mamma är förkyld och ville bara vila hela dagen, jag slutade med mina tupplurar idag och sen var jag extra hungrig och åt varannan timme. Jag var sååååååå hungrig varje gång att jag tuttade i 45 min varje gång, mums! 






 
Idag har jag lärt mig att dra i mina små fötter, mamma och pappa tycker att jag är så söt då.


Efter middagen tittade jag i kokböcker


Pappa var jätte jobbig och ville bara pussas hela tiden. Efter mycket om och men valde jag brownies som min 4 månaders kaka. Pappa och jag åkte och handlade på Allans. Det gick sååå långsamt på Allans så jag var tvungen att sätta ner foten. Jag levererade ett av dagens alla skrik...


Mamma var stolt över sin pimpade råraka, hon hade visst creme fraiche, rödlök, stenbitsrom och räkor på. Inget särskilt tycker jag, bröstmjölk is the shit!

Nu bakar pappa ÄNTLIGEN brownie och mamma tröstäter godis.

Grattis till lilla mig:)

1 kommentar: