måndag 28 februari 2011

Den bästa starten

på den här veckan har jag och mitt lilla hjärta haft idag! Den här ovana "stan, shoppa, dricka latte, amma på fik" mamman har idag spenderat tre timmar på Hansa mode hus med bästa Emelie och hennes underbart söta Lovelia. Ni vet sådan där människor som ger en sådan energi och glädje, en sådan kvinna är Emelie! Vi kikade på barnkläder, pratade en massa, fikade och fyndade lite smått och gott. En helt fantastisk dag. Olliven har även varit helt underbar, jollrat i vagnen och sitter nu och sover i bilstolen. Jag som alltid brukar bära med mig min kamera hade såklart inte det idag..tog lite bilder med mobilen istället. Nu ska jag laga fläskpannkaka och se fram emot nästa besök med Emelie och Lovelia.

Hoppas att du haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar