torsdag 24 februari 2011

Min lilla familj

Idag sov lillan ända tills kl halv åtta! Tjoho! Vid fem blev saknaden för stor så jag kastade över henne i vår säng. Hon kändes ju så kall:) plus att jag har börjat att drömma helt sjukt hemska drömmar igen .... Richard och oliven åkte till stinsen för att köpa frallor till


frukost. När det är sportlov får man åka i pyjamasen. Förutom ett mindre gräl och att jag nästan slog olivens huvud i en dörrpost så har dagen varit ljuvlig. Men! Sen kom ångesten! Jag får sådan fet ångest inför varje löning och betala räkningar dagen.... Man blir ju inte lyckligare av pengar, men attans vad gutt det vore att vara miljonär ibland... Men bara ibland. Imån blir det fika med törsbo familjen, det ser jag fram emot. God kväll kära vänner önskar fattiga herbertssons;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ni är verkligen en supersöt familj! Är det Törsbo i Emmaboda ni är och hälsar på eller är det "det andra" Törsbo?

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!

    Va kul att höra ifrån dig, det var inte igår! :)
    Tack, va roligt! Desamma, kikar in på din med då och då :) Och grattis till dig och din fina familj!

    Ska tillbaka till mitt gamla jobb i Sthlm som är på ett gym. Sedan till hösten (i vår) tänkte jag söka skolor, är lite inne på marknadsföring och reklam.

    Kram

    SvaraRadera