torsdag 3 februari 2011

Trött!

Oliven befinner sig fortfarande i en gnäll och mat period. Det är inte ofta jag läser om bebisar och deras utveckling, men idag använde jag mig av Google. Om fyra månaders bebisar stod det så här; " du har kanske märkt att din bebis äter mindre ofta nu och då i kortare stunder.."nu är det mycket troligt att din bebis sover hela nätterna..." va?! Min bebis åt var fjärde timme innan, nu äts det varannan timme och då ligger hon länge och väl. Min bebis sov även hela nätterna innan, nu äter hon på nätterna. Gah! Jag blir galen, varför händer detta nu när jag är förkyld. Stackars mig:) hon har iallafall lärt sig något väldigt sött idag, vårt hjärta. Hon har börjat att skratta så att hon tjuter och så tjuter hon lite till för att kunna skratta åt det, lilla lilla fina Olivia ibland vill mamma äta upp dig för att du är så go och ibland vill hon att du ska flytta in i garderoben:) nu ska jag gå och sova! Imån blir det bhv!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Idag önskar jag att Wilda ville flytta hemifrån! Men om en timme eller så kan hon nog flytta hem igen

    SvaraRadera
  2. Blandade känslor ibland!! Känner igen mig =)

    SvaraRadera