fredag 4 februari 2011

Fint i kopp



Hej alla fina läsare! Vet ni att vi har slagit ett litet rekord här på bloggen idag! Besöksantalet per dag har överstigit 100! Tjoho, vad roligt:) Men jag är  fortfarande väldigt nyfiken på vilka  ni är, så lämna gärna ett spår av er (en liten kommentar). Idag har vi varit på BHV och som vanligt svettades jag jätte mycket, hmmm. Lillan har gått upp 80 gram på 1 månad, jag blev helt paff! Så som hon har ätit trodde jag att hon skulle har gått upp 1 kg. Det var i allafall ingen ko på isen, men vi ska dit igen om två veckor för att se vad som hänt. På vägen hem stannade vi på plantskolan för att köpa lite fredagsfint att sätta i en gammal naggad IKEA kopp. Fint ska det nämnligen vara så här på fredagen! För övrigt känns det som jag har fått tillbaka lite nya krafter och att Oliven har tagit sig igenom sin lilla "utvecklingsfas". Fast vi ska nog inte ropa hej än:) Nu ska jag in i duschen, har nämnligen tränat ett litet pass i hemmagymmet. Hemmafru och hemmagym, sen hemmakväll med hamburagre och vino! Ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

  1. åh så fint du har gjort med blomsterarrangemanget!
    hoppas ni får en fredag ni med och att vi kan ses nästa vecka! kram

    SvaraRadera
  2. Ni är så fina alla tre! Hoppas allt är fantastiskt! :)

    Oskar

    SvaraRadera