tisdag 1 februari 2011

Fina tisdag


God kväll i stugorna! Hoppas att din måndag har varit lika härlig som min men att din kväll var bättre.
Idag har jag haft mamma träff här hemma. Tänk vad snälla och varma människor det finns, hur många nya vänner det finns därute. Det var My och hennes ursöta Wilda, Oliven gillar verkligen henne! När vi ses sträcker hon ut sina händer mot Wilda, ser ut som stora Oliven ska sluka Wilda i ett munsbett. Märta och hennes fina Åke, det kommer att bli en tuff kamp om Åke bland dessa flickor! Martina och hennes sockersöta Bella. Det är så skönt att träffas, att får äta lunch ihop och dricka livets dryck, kaffe. Nästa vecka blir träffen hos Märta. Oliven och jag kan promenerar dit och jag kan stilla min nyfikenhet på deras hus...kände mig som värsta stalkern då jag frågade om ett skåp som jag sett igenom deras fönster...Nu under kvällen har jag fått en jäkla hosta, snuva och halsont...jag vill INTE bli sjuk! Som pricken över iet slutade kvällen i en mindre "katastrof". Note to self; skryt aldrig om goda vanor hos din bebis! Nu ska jag gå och lägga mig och vara rädd att någon gör inbrott. Min bodyguard till maken är nämnligen på konsert. Vi ses imån med nya krafter!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Åh dem pallarna är så fina.

    Jag är också lite mörkrädd när min "bodyguard" är borta och jobbar på kvällarna.

    Håll ut! Han kommer nog snart.

    Kram

    SvaraRadera