fredag 25 februari 2011

Friday im in love

Hej alla fina bloggläsare! Hur har er fredag börjat?

Jag har haft en sömnlös natt och inte beror det på Olivisen. Hon är en pärla. Gick och la mig kl 22.30, låg och väntade på att Oliven skulle äta vid ca 23.30. Sov därefter till kl 03.00 då jag vaknade igen. Låg och tänkte på allt möjligt. Pengar, pengar och pengar, tak som ska målas, land som ska grävas, gräs som ska klippas, luckor som ska målas, sommarsemester, mat, glass på ben och jerrys osv...Ska inte oliven äta snart?! Ungefär så höll det på tills oliven vaknade kl 06.30 (med ett vrålskrik! brukar annars vakna med ett fågelkvitter). Mitt morgonhumör var därför inte det bästa. När jag var liten brukade min pappa fråga mig om jag ätit huggorm till frukost. Den kommentaren hade inte varit helt obefogad idag. Stackars min make. Han är bra han:) Men efter en lite tupplur och fika på Lotsen med Törsbo familjen så var allt frid och fröjd igen!
PS. jag har ju helt glömt bort att visa bilder på vårt nya skåp som maken fyndat!

Hoppas att ni får en fin kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar