söndag 20 februari 2011

Alla dessa näsor

Hej alla mina fans! Olivia vid pennan. Min helg har varit super mysig, bara sådär mysigt som det kan vara i en liten bebis liv. Jag har druckit mjölk, sovit, bajsat, skrattat, gråtit och bara varit. Mina tokiga föräldrar har börjat att ge mig lite annan mat, inte mig emot, jag älskar mat. Godast i helgen var banan, men gröt slank också ner. Bara jag inte behöver sitta i den där förbaskade stolen...Vet ni! jag har upptäckt något väldigt roligt! Alla näsor:) De är ju bara så roliga att dra i och så finns de så många olika. Istället för att att jag ska bubbla vidare (ja, det är mitt sätt att kommunicera, att spotta och blåsa bubblor) så visar jag lite bilder som min MILF till mamma har fotograferat.



Linda, din buketter var så fina. Men det  var lite för få tulpaner i min bukett, passade därför på att stjäla ur mammas!


Men pappa såg mig...


Pappa ska alltid låtsats äta på mig. Han säger att jag smakar godare än mammas semlor! Jag tycker mest det är roligt för att det kittla så gott i min mage.


Annars så har jag läst en hel del ur pappas gamla bok. Väldigt intressant bok om katter och så...


Mamma är sååå töntig! Vill ta massa bilder på oss...


jag vill ju mest leka och dra av mig raggsockorna.


Helgen avslutade jag med ett varmt och härligt bad!

Kram Olivia

2 kommentarer:

  1. Så jättefina bilder, du är verkligen söt Olivia! Kram/ Leonel

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Hon är så söt lilla Olivia!

    SvaraRadera