lördag 3 december 2011

Hej alla nya och gamla läsare

Så roligt att just DU hittade hit! Hoppas att du ska tycka om min blogg;) Jag skriver som sagt om mitt liv som mamma till min 15 månaders gamla Olivia och om allt som händer där emellan. Om livet i stort och den oändliga berg och dalbana med motgångar och medgångar som vardagen består av. Det är såklart att jag alltid har varit medveten om att människor läser min blogg men nu blir det ju lite annorlunda. Herregud, jag är ju med i tidningen! Hur hände det? Fast det är klart, jag har alltid sagt att jag skulle bli känd:) Plötsligt drabbas jag nästan av lite bloggtorka. Vad ska jag skriva om? Ja du, just nu ville jag bara hälsa dig varmt välkommen hit och hoppas att du ska trivas. Nu väntar något så glamoröst som en välfylld blöja som jag struntat i liiite för länge. 

Trevlig lördag!





Tjena alla nya och gamla det är jag som är huvudpersonen, Olivia




Och det här, det är världens bästa föräldrar!

2 kommentarer:

  1. Hej!Jag hittade hit genom artikeln i "barran".Det är ju alltid kul att få en glimt av nån annans vardag och vanliga bekymmer och bestyr som småbarnsförälder!Jag har en liten dotter som fyller 2 i april och väntar nr2 i april också!Anledning till att jag blev lite extra nyfiken är att jag är gammal barndomskompis med Richard.Så hälsa gärna honom ifrån Therese från älgvägen.Jättemysig blogg och så fint hus!Här lär jag kika in fler gånger :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Tessan! Och grattis till barn nr två! Richard hälsar tillbaka och undrar om ni bor kvar i Emmaboda?

    Trevlig andra advent

    SvaraRadera