tisdag 18 januari 2011

Natten

som gick kunde ha slutat illa:) Lillan somnade som vanligt kl 20.00, sussade sött i vaggan. Jag gjorde en insats och höll mig vaken till kl 23.00 (nu ljög jag..kl 22.30), ibland måste man offra sig för kärleken. Tycker så synd om R när han får sitta själv då jag somnar i soffan eller gå och lägger mig kl 21.00. Alltid när jag hållt mig vaken lite senare blir jag alldeles fnissig och stolt över mig sjäv! (töntigt eller hur?) Vi står iallafall utanför sovrumsdörren, vi viskar försiktigt och ta en liten omväg för att inte stiga på plankan som gnisslar. Mitt i allt börjar jag så klart att skratta, skojar med R och säger att nu rusar vi in i sovrummet och för ett jäkla liv så att hon vaknar;) Som pricken över i sparkar jag till R lite "lätt" på hans rumpa. Richard puttar då till mig så att jag tappar min iphone precis vid vaggan!!! Shit! mobilen kunde ju gått sönder!!!! (Olivia hade ju åxå kunnat vakna:)

Nu ska jag raggaduscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar