torsdag 20 januari 2011

Gräsänka

God afton i stugorna! Ikväll är jag gräsänka, mannen tränar fotboll. Har precis nattat en skrikig Oliv...Idag har hon varit hur go som helst, skrattat och pratat då vi var på besök hos Emelie och hennes lilla Lovelia. Men ikväll har hon varit ett riktigt litet monster. Jag blir inte klok på det här, hon sover hela nätterna men varför är hon så skrikig på kvällarna? Kanske att hon sover för lite på dagarna? eller för mycket? hmmm.

Jag är iallafall dösugen på semlor, ska nog baka det till helgen. Det här blir ett kort inlägg, jag är nämnligen slut som artist. Ska passa på att hetsäta en apelsin innan hjärtat skriker igen.

God natt på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Du undrar ju ibland vilka som läser din blogg så jag tänkte skicka en liten hälsning :) Jag tycker det är jättemysigt att följa din lilla familj, ganska stor skillnad från studentlivet jag lever i Köpenhamn.
    Kramar från Janni

    SvaraRadera
  2. å hej janni! det var ett tag sedan :) Jag har följt dig på resedagboken emellanåt, det verkar vara mycket spännande praktik du gör! När är du färdig? Hoppas att allt är bra? Kram Malin

    SvaraRadera