lördag 8 januari 2011

Lycka











Kände jag i ljuva 15 minuter då vi var på Kläckeberga Lantcafe, super mysigt ställe med väldigt mumsig fika! Vi var nöjda och belåtna efter vår loppis lördag. Jag hittade massa "plock" till mina ljusbrickor och två vita lite nötta pinnstolar för 20 kr st! Det var stadsmissionen och retrå som fick ett besök av familjen H. Jag älskar stadsmissionen, ska bli mitt nya hak:) Vi hittade en såååå fin skänk som maken ska hämta på onsdag. Imorgon kommer det en kavalkad av bilder på mitt lilla pyssel jag pysslat med under kvällen.

Så varför kände jag lycka i 15 min? Jo, efter det så började lillan att gallskrika och då menar jag gallskrika. Vi tog 3 månaderssprutorna igår så hon var inte riktigt på topp. Under gårdagen var hon så ledsen så ledsen, somnade vid kl halv sex och sov till åtta på morgonen. Det var så synd om henne så hon fick sova i vår säng, hjärtat. Nu har hon fått panodil och piggnat till en aning:) Hoppas att du haft en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. så mysigt det såg ut att vara! vi får boka en fika någon dag. har inte besökt retrå än. är det värt att åka dit?

    SvaraRadera
  2. Absolut, hur har du det i veckan? Jag kommer jätte gärna in til ängö en runda:) Retrå var jätte bra, en aning dyrare än stadsmissionen men ändå väldigt billigt. Vi kan åka dit ihop!

    SvaraRadera