söndag 16 januari 2011

Helgen som gått


En trött fredagspappa ser på när Oliven gymmar. Undrar när R ska börja träna? Just det, han tränar inte på vintern;)


Richard och Olivia myser framför datorn där Richard har något spel igång...


Medans jag sliter i köket...


Moster Linda tittar in på besök och vispar efterrätt


Oliven chillar i pappas knä


och visar upp sin söta tröja hon fått av bästa faster Rebecka som varit och fikat hos oss.


Mätta och goa efter mina biffar smaskade vi på creme brule alla Linda!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en mysig helg! Att dömma av bilden så ser du inte ut att ha kvar några gravidkilon alls Malin, och vilket fint hem ni har (usch vad osvenskt av mig att ge komplimanger till folk jag knappt känner;)!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Då får jag väl vara osvensk tiilbaka;) Tack så mycket! Jag ytcker åxå att vårt hem är fint och kilona försvann utan att jag hann blinka! trots att det är skönt att vara iform igen så saknar jag ofta min stora mage, den var så mysig att klappa på:) Hur var din helg, hann du baka brödet? Hoppas att du får en fin vecka du med och att du inte har allt för mycket i skolan. Kram

    SvaraRadera