fredag 21 januari 2011

Fredagsmys

Äntligen fredag och myset är igång! Fredasgsklänningen är på, slet fram en svart gravidklänning som är himlans söt. Mitt hår som för övrig är fett och med lite kräks i topparna pimpade jag upp med två blommor. Oliven sover och jag eldar. När maken kommer hem ska vi gå på promenad, vandra av lite volanger innan vi bygger på nya med semlor! Som tur var hittade jag släta bullar ifrån förra året i frysen:) Idag funderar jag på  lillans rum och på sommarsemester, böda kanske?! Hmmm, hoppas att ni har fått en bra start på fredagen!

Kram M







2 kommentarer:

  1. Hej Malin!

    Hoppas att er helg blir mysig!

    Jag bakade ditt bröd häromdagen men jag måste ha gjort något fel för det blev väldigt kompakt, torrt och allmänt smaklöst:(
    Jag hade riven morot i och solrosfrön istället för nötter. Tror du att jag kanske hade lite för mycket morötter i? Hur rinnig/lös brukar din smet/deg vara när du bakar brödet? Lösningen kanske är att öka på lite med filen???

    Nu ska jag bege mig till Karlstad för min pojkväns systerdotters dop!

    kram på dig

    SvaraRadera
  2. vår lilla brukar också vara extra grinig under kvällen. jag tror att det är att dom är för trötta helt enkelt men det kan ju också vara gaddarna som är på väg upp! hoppas att ni har en fin helg!

    SvaraRadera