lördag 1 januari 2011

Året som gått

God dag, idag är det första dagen på det nya året 2011, ett år som kommer att bli helt fantastiskt! Gårdagen spenderades i goda vänners lag, massor av bebisar och två större pojkar. Vi åt kräftsoppa, musslor, pilgrimmsmusslor, pasta, drack champagne och vin och avslutade med en helt underbart god cheescake! Vi hoppas på många fikastunder och middagar med dessa vänne 2011. Ska försöka mig på en sammanfattning av 2010 året då vi började blogga. Jag följer en blogg som en klasskompis skriver, en jätte fin blogg där Madde skriver om sin söta bebis, om fina franska små ting. Hon har gjort en sådan bra sammanfattning som jag blev alldeles rörd av att läsa, så  nu låter jag mig inspireras av dig Madde!

Året som gått, 2010


Vi bodde i vår lilla stuga på åkern


Där vi var insnöade i hela 4 månader, men vintern var otroligt vacker


När våren började kika fram åkte jag, maken och bönan till Köpenhamn


I Juli köpte vi vårt fina hus i Kulltorp


Sommaren var varm och härlig, vi firade vår första semester. Magen växte...



Jag fyllde 25


Richard blev en "handyman" då vi renoverade huset


Richard och hans lag Hossmo bk blev seriesegrare och gick upp i division 4


Bönan blev växte allt mer


Bäst av allt år 2010 var dagen då den här lilla snäckan kom till oss!

Välkommen år 2011!

1 kommentar:

  1. hur fint som helst och väldigt vackra bilder! att få bebis är verkligen det bästa! kram

    SvaraRadera