torsdag 30 september 2010

Totalt slut

Efter en natt med absolut ingen sömn lyckades jag sova i två timmar på morgonen efter att ha skickat en orolig make till jobbet. Han körde själv så han snabbt ska ta sig hem. Jag har sådana kraftigt förvärkar ! tur att man är van vid kraftig mensvärk:) jag tänker positivt, ser detta som ett tillfälle att öva mig på andning och avslappning. Bara det inte håller i sig i flera veckor ? När värkarna började komma igår kl sju snåret blev jag överaskande lugn. Storstädade dock huset, ifall bebisen skulle komma måste det ju vara fint. Skulle kunna dammsuga varje dag nu:) jag härmar en kollega och mumsar på pepparkakor och clementiner framför brasan och med ett par panodil innanför västen ska jag nog lyckas att sova ett par timmar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar