måndag 27 september 2010

Oro

Jag känner mig orolig och rastlös... Tanken var att jag skulle somna framför elden i eftermiddags, men så fort jag la mig rusade pulsen. Jag började boa istället. Satte upp plats film på badrumsfönsterna. Båda badrummen hos oss är med fönster utan råglas, inte så roligt att visa sig naken för grannarna varje dag! Nu är det däremot frostat och fint. Därefter flyttade jag runt på en ljusslinga i hela huset innan jag hittade en plats. Jag börjar blir orolig inför förlossningen, vill inte åka in när det är mörkt... Känner ingen ro till att vila upp mig. Jag undrar hur många dagar det bara kommer att vara Richard och jag? Hoppas att det känns bättre imån?! Njuter av min nya ljusbricka istället:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar