torsdag 23 september 2010

Fullspäckad dag!

Dagen började som sagt med frukost hos mamma. Jag var ovanligt utvilad, vara bara uppe 4 ggr i natt till skillnad mot föregående natt då det var 12... Därefter bar det av till mormor och morfar där det bjöds på fika. Hann trycka i mig en macka i bilen på vägen in till stan. I stan hälsade jag på jobbet och tömde mitt fack. I facket fanns ett brev som jag skulle postat för ett år sedan... Det var så härligt att vara på jobbet och träffa alla Goa tjejer! Jag blev inspirerad och köpte nya nagellack då jag storhandlade:) hem och städade med maken, nu blir det middag. Satte upp skötbordet igår så nu får vår lilla bebis gärna komma! Har börjat få starka förvärkar varje kväll nu...hoppas att du haft en bra dag !








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar