onsdag 1 september 2010

Det börjar att dra ihop sig!

God kväll!

Idag har jag haft besök av två söta arbetskollegor. Jag fick jätte fina blommor och ett super fint kort, ska visa det sen:) Vi satt ute i trädgården och fikade, solen stekte och jag saknade jobbet ännu mera!

Idag är det den 1 september, 1 månad kvar till beräknad förlossning! Känns pirrigt och långt till dess, jag börjar att längta så  mycket efter vår lilla skatt nu! Har inte sovit så många timmar under natten, har haft många förvärkar. Katterna har under de senaste nätterna legat så tätt så tätt intil mig...Är det kanske ett tecken på att det är dags?!

Tänkte sammanfatta månaderna som gått;

  • Det har gått fort!
  • Känslan av att se de två strecken på stickan finns fortfarande kvar, det var helt galet härligt
  • Jag har varit lugnare än jag tidigare varit
  • Kunde jogga tills jag var i femte månaden
  • Har fått jätte stora bröst!
  • Har mått väldigt bra större delen av tiden
  • Sjukt trött de första månaderna
  • Dåliga blodvärden i sommar
  • Blir mer och mer svettig
  • Drömmer konstiga drömmar om att R lämnar mig och om små hundar
  • Har ätit jätte mycket vitt bröd
  • Ökat i vikt ifrån 53 kg till 71 kg.
  • Har inte fått några bristningar
  • Är inte så nervös inför förlossningen, mer nyfiken.
Det var nog allers:) Har börjat att överge min teori om att det är en pojke....:)
Nu ska jag fortsätta kolla på livet på BB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar