söndag 26 september 2010

Inredningsblogg

Idag har vi varit i moheda på östregård loppis! Det stället är himmelriket på jorden:) när portarna öppnades sprang folk in och vi var inte sena på att hänga på! Vi paxade för fullt med gula lappar på möbler och annat. Jag var så uppe i varv att jag hade ständiga förvärkar. Vågade knappt gå på toa ifall vattnet skulle gå. Richard blev vit i ansiktet, vi var ju en bit ifrån Kalmar. Jag tänkte mer att jag måste hinna hem och inreda och möblera om innan bebisen får komma! Tur vi hade släpet med för det blev många juveler. Nu har jag tvättat möbler och pysslat, Richard sitter vid tvn. Jag tror att jag ska hasa mig upp dit jag med! Har du haft en bra söndag?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. vad fint ni har det! Kan vi inte får se fler bilder på ert hus?! =)

    SvaraRadera