torsdag 2 september 2010

Klagomuren

Idag är en skit dag.
Jag är verkligen jätte, jätte, jätte trött! Har redan hunnit att sova två förmiddags lurar. Min rygg värker så ini norden. Bebisen pressar sig nedåt vilket känns som om någon sticker upp en kniv i underlivet. Jag skulle ha städat, skulle har strukit, skulle varit ute och gått. Har dock lyckats att ta  mig till affären för att handla. Jag gillar inte vår vagn och vill köpa en ny. Vill ha min vigselring på mig, men det går inte för mina fingrar är som korvar. Jag har träffat den sura barnmoskarn när jag åter igen var tvungen att lämna ett prov.

Positivt är dock att jag nyss ätit två smörgåsar på surdeg med nystekta kantareller med massor av smör, persilja och avocado. Plus att jag har ätit ballerina kex ur min hemliga gömma som R hittils inte har hittat.

Jag saknar Richard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar