fredag 11 juni 2010

Vilket liv!

Nu är det fredagsmys! Äntligen:)
Igår när jag skulle lägga mig trodde jag att det lilla krabaten var på väg ut! Bebisen har under de två senaste dagarna varit ovanligt lugn. Då vi var på Gröna Lund sov bebisen nog hela dagen då jag var i ständig rörelse, det var först på natten som det lilla livet rörde lite på sig. Igår under dagen var det lite mer aktivitet men inte som det brukar...förmodligen laddade bebeisen inför natten! My god, vilket liv det var då vi lagt oss! Det sparkade överallt i hela magen, både med händerna och fötterna, i sidan, vid revbenen, vid naveln och överallt! Men det var lite konstigt...jag tror att bebisen vände sig hela tiden, slog kullerbyttor i magen. Det kändes inte som det brukar kännas. Hmmm, det kändes som att bebisen ville ut...det var sparkar som var långt ner mot..ja, utgången:) Ett tag kändes det nästan som det var en fot på väg ut:) Som tur var lugnade det sig och jag kunde sova gott. Idag känns allt som vanligt, bebisen är livlig som vanligt på morgonen.
Hoppas att ni får en bra dag idag!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar