tisdag 15 juni 2010

Trött

God förmiddag! Jag steg precis upp och har ätit en rejäl frukost bestående av ägg, proviva, yoghurt med musli och färska bär samt en smarrig leverpastej macka. Och inte att förglömma, en liten järntablett! Än så länge har jag enbart tagit en järntablett varannan dag men jag tror att jag behöver utöka det lite...Trodde att min plötsliga trötthet som infann sig i helgen berodde på en tuff vecka, men det kan mycket väl vara järnbrist. Jag har nämnligen inte återhämtat mig än! Nästa vecka ska jag till MVC så vi får sevad som sägs då. Magen växer så det knakar och jag kan riktigt känna vad bebisen ligger, det är så mysigt! Mindre mysigt är det att gå och kissa stup i kvarten:) Men det är så livet är för tillfället! R berättade igår att han hade varit och läst på bloggar som pappor hade skrivit. De hade beskrivit sina upplevelser under och efter graviditeten. "vissa historier var rena skräckhistorier" "hur menar du då? förlossningen då eller?" "nä, asså hur deras fruar/flickvänner hade varit, vissa var riktiga monster" "mmm" "men det har väl inte jag varit, eller jag är väl inte det?!" Jag kastar arga blickar på R, R tittar nervöst på tv..."nä, det har du väl inte..." "men jaghar väl inte varit värre än vanligt? "Ja så kan vi säga, inte värre än vanligt"

Hmmm:)

Dagen består av gräsklippning, träning, en make som kommer hem tidigt och en stor händelse under kvällen. Hoppas att det ordnar sig så att vi kan dela med oss av våra förhoppningsvis goda nyheter!
Ha en bra dag!
PS, imorgon kommer solen!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar