tisdag 15 juni 2010

Jag offrar mig

God kväll, här sitter jag i soffan och delar min mans intresse. Fotbollsmatch mellan Brasilien och Nordkorea, sååå roligt! Bebisen lever rövare så jag antar att h*n kommer att bli pappa upp i dagen! Sparkarna är ju rätt så hårda, så det blir nog en fotbollsspelare:) Det blev ingen gräsklippning på fm, regnet vräkte ju ner så det var bara att krypa under täcket igen. Det är ju faktiskt rätt så skönt att sova en hel dag ibland, som en klok tjej sa till mig. Istället tillbringade vi några soliga timmar på kvällen i trädgården. Jag klippte gräset och R körde med motorlien och pysslade med tomaterna. Vi hade fullt upp med att prata om vårat stora projekt! Hoppas att vi kan komma med goda nyheter snart:) Nej, nu ska jag koncentrera mig på fotbollen, det är ju så spännande!!

1 kommentar:

  1. Nu blir jag såå nyfiken på vad det är för projekt ni har på g!! Ser fram emot att få höra nyheten snart :) Du är en så fin människa Malin. Tycker det är tråkigt att vi inte ses så ofta på jobbet vid bytena... hoppas du inte har emot att jag följer din blogg iaf? Kramar /Kollegan Becca ;)

    SvaraRadera