måndag 7 juni 2010

Ifrån en mysig helg till en super vecka

God förmiddag alla bloggläsare!
Idag lyser solen med sin frånvaro så vi får leva på de strålar vi tankade på oss i helgen. Helgen har varit jätte mysig! Jag jobbade fredag och lördag för att sedan vara ledig på söndag. Söndagsfrukosten avnjöts ute i solen innan vi packade fika korgen för att bege oss på en utflykt. Vi styrde vår blanka bil (som jag tvättat samtidigt som jag åt frukost och vattnade blommorna) ner mot Fulvik. Fulvik är inte så fult som det låter utan en jätte vacker plats att bada på, perfekt för små barn! På Fulvik ligger även Örarevet. På Örarevet kan man gå ca 2 km ut till en udde där man kan gå över till en liten ö. Det är fullt med grillplatser och vackra badställen längs vägen. Vi vandrade på i gassande solsken, utan vatten! Men klarade vi att bestiga Ghanas högsta berg i 45 grader utan vatten var Örarevet en piss i havet! Men lite jobbigt var det:) Ibland känns det som om Richard och jag bara jobbar om varandra hela tiden och inte hinner prata med varnadra. Jag behöver verkligen prata nu för tiden, har sååå mycket tankar som bara måste få komma ut. Ibland funderar jag på att köpa mig en bandspelare så jag kan spela in mina tankar bara för att få dem att lämna mitt huvud! Men under vår hajk och vila på filten pratade vi, och GUD så skönt det var! Vi pratade om allat mellan himmel och jord men mest om våra tankar om bebisen. Men nu cirkulerar inte våra tankar bara om bebisen utan de delar plats med en annan stor händelser som vi hoppas kommer att inträffa! Det är mycket som händer nu, men åhh vad det är underbart!

En spännande vecka väntar. Flygresa till Sthlm för ett besök på Gröna Lund, härliga jobbar kompisar, Maddes studentskiva, möte och en ledig helg med min kärlek! På lördag går vi in i vecka 25, tänk vad tiden går och tänk vad mycket nya kläder jag behöver nu:)



Vackra Örarevet



Magen, jag och tuttarna pustar ut



Total genomsvett halvvägs upp på ett berg i Afrika



Trötta och glada då vi kommit upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar