måndag 21 juni 2010

Något stort!!!

Idag har något stort hänt i mitt och makens liv! Jag kan inte sluta tänka så mitt huvudvärkiga huvud håller på att sprängas. Det är fullt av fjärilar i magen och bebisen sparkar för fullt:) Snart kommer även  ni att få dela detta glädjerus med oss! Nu känns det lite lättare än vad det gjorde tidigare idag, skönt. Bebisen verkar även att vara ett fan av Carola, spelade vaggvisor ifrån hennes skiva idag och bebisen blev så sprallig! Knappt jag vågar skriva detta på bloggen , R lär bli galen:) Igår hade jag inget att göra på kvällen, smörjde då in både mage och tuttar med mandelolja och vad hände då? Jo, det började spruta mjölk ifrån mina gigantiska mjölkfabriker! Hur roligt som helst, R visste inte riktigt vad han skulle säga eller titta:) Jag klämmde för glatta livet tills de var lite lagom blåa...


En Carolahatare
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Du är rolig du!
    Superfin blogg.
    Kram // Kristina

    SvaraRadera