torsdag 10 juni 2010

Senaste nytt från åkern

Hej hopp!

Det har varit lite dåligt med inlägg på sistone men det ska det bli ändring på. Jag har fått min nya mobil, en htc Desire. Underbar mobil med allt man kan önska, Malin tyckte först att den va töntig och hon sa:"Varför ska du köpa sånna dyra mobiler hela tiden!?" Men när jaf visade henne att jag kan skicka bilder till bloggen blev hon så avundssjuk att hon ville beställa en egen. Bli inte förvånade om det kommer ploppa upp 5-10 bilder per dag om några veckor då en ny mobil kanske anlänt till åkern

Det va lagfest förra helgen för ett bra presterande Hossmo BK. Det enda som satte sig i bakhuvudet och gnagde var detta:
En underbar låt som man inte kan låta bli att gilla, det kommer förmodligen bli min egen sommarplåga, tack för den Julle....


I helgen blir det studentskiva hos min kusin i E-boda. Kanske lite grill i helgen och sedan blir det att gå på husvisning och spela fotboll mot Bergkvara. Jag är så sugen på rödvin så i helgen så får jag ta en liten flaska själv, kanske något fritt från alkohol till frugan. När kommer sommaren då? Vi missade våren och hoppas inte sommaren regnar förbi. Malin har börjat känna av graviditeten mer nu och hon säger att hon inte hinner med andra när de går, hon halkar efter hela tiden... hon har även börjat "gravid-vanka" lite ibland =) vilket jag är snabb med att påpeka. Mindre än 4 månader kvar nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar