onsdag 2 juni 2010

Äntligen

är bloggen igång igen! Blev hastigt väckt av att telefonen ringde, det var netto bud som ville komma och lämna vår lilla dator! Åh vad trevligt, lite bloggläsande till frukost:) Så nu är alltså bloggen igång igen och under dagen ska jag lägga upp bilder på lite fina saker vi shoppade igår när vi kollade på barn vagn. ( Det blir en Emmaljunga Duo vagn). Annars flyter allt på...förutom helt sjuka humörssvängningar som jag har fått. Jag gråter helt hysteriskt och okontrollerat! Mycket för att jag känner mig sååå ensam:) Men även för att jag inte hittar saker jag letar efter, för att jag älskar Richard så mycket, för att jag tänker på pengar och allt annat. Kommer jag att bli en bra mamma?! Något annat spännande som hänt är att jag har fått sammandragningar eller förvärkar som det även kallas. Richard och jag känner med förtjusining på magen då den verkligen blir stenhård:)

Nu ska jag göra min del av de äktenskapliga sysslorna! Nämnligen städa och tvätta innan jag kastar mig ut i solen:) Vi ses i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar