lördag 26 juni 2010

På stranden

Vi ligger på stranden idag i Sandvik, en mysigt stugby söder om Kalmar. Malin va uppe kl halv sju idag för att det va första dagen på semestern... jag föredrog att sova lite till, vaknade av att Astrid bet i mitt armhålehår, somnade, vaknade av tickande tangenter frågade va klockan var  och somnade igen, vaknade igen och Malin gick ut och jag kom på att jag bara hade någon timme på mig att fixa mina byten till min och min kollegas drömelva, det är prestige på hög nivå. Gnuggade mina geniknölar och gjorde 3 byten. Sedan åkte jag o köpte frallor o mjölk och kom hem för att stek pannkakor. Igår vår det en katt utan för huset och det vår en kopia på mysan... eller ett spöke... får se om vålnade besöker oss inatt igen. Helt sjukt likt...
på återstående

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar