fredag 18 juni 2010

Friday im in love

Äntligen är fredagen här och det mesta av den har passerat sovandes. Jag är så sjukt trött igen, känner mig även lite krasslig med halsont och kallsvettningar...Maken kom hem tidigare idag igen, de hade haft skolavslutning. Han hade med sig jordgubbar och fina blommor. Blommorna var dock till honom själv men jordgubbarna satte jag i mig direkt:) När jag på morgonen skulle smörja in min mage upptäckte jag var jag trodde var en bristning!!! Efter noga kontroll så var det bara ett sovmärke ifrån morgonrocken:) Än så länge är magen slät, kanske den blir zebra randig eller inte:)

Nu lagar R värsta lyxiga fredagsmaten; stuvade makaroner och köttbullar! Sedan bär det av till tvärskog för att titta på fotboll. Livet är allt bra härligt, fotboll på tv, fotboll live och en unge i mage som sparkar en osynlig boll!

Glöm nu inte att vi ska på bröllop imorgon! Kanske blir det långklänning..

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar