torsdag 24 juni 2010

11 kg upp

God dag! Besöket på MVC gick bra, dock fortfarande dåligt blodvärde. Aktuell vikt 63 kg, 11 kg upp och mer lär det troligtvis bli:) Trots viktuppgång känner jag mig faktiskt inte så tjock, utan jag trivs alldeles utomordentligt med lite extra att ta i! I augusti börjar vi i vår föräldrargrupp, 5 st par ifrån ljungbyholm kommer att träffas inne på högskolan i kalmar för att träffa barnmorske studenter. Jag tror att det kommer att bli jätte bra och längtar redan. Det var även en hel del tårar i tisdags. Jag grät när jag gick upp, åkte till mormor och grät och grät även under hela besöket på MVC. Helt normalt sa min barnmorska! Skönt:) Det var en fantastisk upplevelse att få höra bebisens hjärt slag...

Vagn är inköpt och nu fattas bara lite väskor och täcken. Behöver man massa leksaker hängandes i sufletten?! Imorgon går jag på semester, det känns faktiskt lite ledsamt så jag kommer säkert att gråta en skvätt:) Men samtidigt känns det jätte skönt, vi har en fullspäckad sommar framför oss!!!

Hoppas att ni njutit av solen idag!
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar