onsdag 30 juni 2010

Stormagen i v.27

God dag! Jag älskar detta vädret! Bästa semestern någonsin och den första:) Idag vaknade jag av att R stekte pannkakor i köket, frukosten serverades ute i trädgården. Det var väldigt gott vill jag lova, pannkakor med nutella och jordgubbar! Därefter bar det iväg till stranden. Åhh vad jag älskar att bada, det är de ända som svalkar! Igår kväll var vi och ordnade lite diverse hemligeheter på stan innan vi satte oss på Helén och Jörgens för att avnjuta en tvårätters. På larmtorget spelades musik och kalmar var fullt av sommarfina människor.Igår var även första dagen då jag kände mig gravid på allvar. Nu börjar jag att känna av min mage mer och mer, det spänner och drar. Bebisen börjar nog få lite ont om plats nu...Två nätter i rad har jag haft sammandragningar och knappt inte kunnat sova. Större kommer magen att bli och fler veckor är det kvar. Trots diverse krämpor trivs jag som fisken i vattnet. Jag har äntligen börjat att slappna av lite mera nu, var lite stressad i början av semestern.

R har precis tänt grillen och det vankas hamburgare och friterade pommes ute på gröngräset. R är min klippa och tar verkligen hand om mig och bebisen på bästa sätt! Åh jag kan knappt hålla mig till på fredag! Då kommer vi båda att kunna slappna av lite mera, vi är lite spänn nu:)

Ikväll kommer sommarbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar