tisdag 11 maj 2010

Solen skiner!

Godmorgon!
Vakande utvilad trots en natt med många uppvaknanden. På senare tiden har jag hamnat i ett litet lustitgt sovmönster. Jag är trött när jag går och lägger mig, somnar som en stock brevid R. Vaknar dock ca 10 minuter senare, pigg som en lärka! Ligger och funderar lite, gå på toaletten och kanske ta ett varv i vårat lilla hus. Somnar och vaknar ca 3-4 gånger igen med samma procedur. Det konstiga är att jag inte blir ett dugg stressad av att jag ska upp och jobba dagen efter. Tycker även att jag vaknar hyffsat utvilad. Det är mina hormoner sa en klok själ på jobbet och kanske är de det. Jag har ialla fall aldrig kännt mig så utvilad som jag jag gjort den senaste veckan! Igår vaknade jag med världens halsbränna! Som höll i sig hela dagen...men idga är den borta.
Då solen äntligen skiner ska jag slänga på mig min bikini, hoppas att mina tuttar sitter på plats mer än 5 minuter och lägga mig på solstolen!


Duktiga Richard skruvar möbler


Visst blev det bra? Ska bara fylla den med söta bebiskläder


Richards första skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar