onsdag 12 maj 2010

Gigantiska tuttar!

Så var jag hemma i soffan igen. Som du såg nedan så har jag shoppat lite idag! Det var så mysigt att handla kläder till vår lilla skatt. Ännu mysigare var det att bebisen sparkade under tiden, det tog jag som ett gott tecken på att fortsätta shoppa:) Men nu till klänningen...det fanns många storlekar att välja mellan och tur var väl det! Jag har i vanliga fall storlek 34 i kläder. Storlek 36 borde vara lagom nu tänkte jag eftersom klänningen var vid över magen och jag än så länge bara lagt på mig 5 kg. Men, så fel man kan ha, jag hade helt glömmt bort mina tuttar! Och det har vuxit vill jag lova, på tre veckor har jag gått upp två bh storlekar...till min mans glädje ska jag vill tillägga:) Storlek 36 var för stort, så var även  storlek 38..nu började jag bli smått panikslagen! Klänningen blev ju bara större och större vid magen och axlarna men det gick verkligen inte att knäppa över bysten! Jag hängde tillbaka alla klänningarna och ryckte snabbt åt mig storlek 40!! Passar inte den så går jag inte på balen! Och tur var det väl ändå att den passade. Som min kloka mormor sa, det är ju bara några siffror i nacken, inget att bry sig om.

Nu ska jag krypa ner brevid Richard och kolla på bröllopsfotografen. Imorgon börjar jobbhelgen, tors - sön, roligt! hoppas att det blir fint väder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar