måndag 17 maj 2010

God Morgon

Äntligen somorgon! Sov till kl 10.00 och nu sitter jag i soffan och har ätit en god frukost. Bebisen har precis sparkat 12 ggr på rad, önskar Richard hade varit här och kännt det... Det är verkligen en vild bebis där inne igår var "han" igång nästan hela dagen, även på natten. Mamma säger att bebisar ofta har samma sömn mönster när det kommer ut, hmmm i så fall kommer den lille att vakna kl 03.00 och vid 05.00 :)  Har ni hört att man brukar säga att det kön man drömmer om blir det ofta? Jag har i 2 nätter drömt at det har varit en pojke. Första natten var det  visserligen inte mitt barn, men jag övertog det:) Men inatt var det våran lilla kille som var så söt! Alla drömmar jag har nu handlar mycket om ammning...tänker jag mycket på det kanske?

Planen för idag ser ut som följande;

  • duscha
  • måla naglarna
  • räffsa gräs och gödsla utomhus
  • lunch och eftermiddagslur
  • semsterplanering, Grekland eller husvagnen på Gotland?
  • Powerwalk + styrketräning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar