torsdag 20 maj 2010

Nu kommer sommaren!

Åh vilken härlig dag! Har hunnit med att städa, lyssna på bra musik och varit ute. Mormor och morfar kom ner på en fika och för att tvätta garaget. Hann även med att plantera ut mina tomater, jäklar vad det ska mumsas på tomater i höst. Men vill du ha tomatplantor är du välkommen att komma och hämta! Har även försökt att få lite färg inför den stundande balen. Nätterna har blivit lite tyngre igen, kan inte längre sova på mage, jag som alltid sover på mage:) Den lilla vildungen lever ett aktiivt liv på natten...Igår vilade dock "han" flera timmar på eftermiddagen, jag blev lite smått orolig då inget hände i magen...Försökte väcka den lilla stackaren som förmodligen sov så gott. Har man väl känt tusen sparkar blir man lätt beroende:) Men lagom till jag stupade i säng vaknade den lilla rackaren:)

Nu blir det dusch och lunch innan jag beger mig till mitt underbara jobb!
Tjing!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar