lördag 29 maj 2010

Börjar det bli dags för krämpor?

God morgon på er!
Det var en klarblå himmel jag vaknade upp till men nu är det åter igen molnigt, trist. Jag tror att jag börjat att få diverse krämpor nu:) Sedan en tid tillbaka har jag haft lite ont i ländryggen, men det är något jag även har när jag inte har en bebis i magen. Men nu har det börjat att bli lite värre...Häromdagen hade jag väldigt ont både i ryggen och i ljumskarna. Det drog och slet som bara den! Tur då att man har internet, där kan man få svar på allt:) Diagnos - foglossningar. Det gör inte ont varje dag utan oftast när jag har varit mycket aktiv eller suttit för länge. Har även börjat att få kramp i vaderna, ofta på nätterna och på morgonen då jag sträcker ut mig. Man kan säga att det verkligen börja kännas att jag är gravid nu:)

I torsdags hade jag en riktig klagodag. Jag tror att jag suckade och stånkade över allt och alla. Mina bröst var för stora, mitt ansikte såg ut som ett plommon, min rumpa var stor, håret var torrt, afolk som jag kände överallt som jag absolut inte ville prata med, jag var trött... Men sådana dagar måste man också få ha! Ganska skönt att bara få klaga en dag:) Jag invisterade då i tre st ny STORA bhar och fina trosor. Läste i en tidning att man ska välkomna sina nya bröst, så nu ska det visas upp och växa i mina nya bhar. Det var ammningskupor så jag kan ha dem även då bebsien tittar ut. Om det inte är för små då...

Richard är en ängel! Igår var en jobbig dag för mig, det är först nu jag har börjat att bli känslig. Så igår grät jag i ca två timmar, för precis allting! Richard var där och lyssnade och vi kom fram till många kloka beslut och tankar. När vi förbereder grillen knackar det plötsligt på dörren och där ute står ett blomster bud. Jag fick en jätte fin bukett blommor och en ask med mumsiga praliner av min kärlek. Det är ju mors dag och allt sa Richard! Åh vad jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Härligt att bli överraskad med blommor!
    Om du själv vill färglägga någons vardag kan du använda koden "JOY" för lite rabatt.

    Vi önskar dig en härlig helg!

    /EuroFlorist.

    SvaraRadera