lördag 1 maj 2010

God morgon sköna lördag!

Äntligen sovmorgon och sååå skönt det var! Igår sammlade vi vuxenpoäng och gick på majbrasan i ljungbyholm, faktiskt väldigt mysigt. Kändes mysigt att nästa år har vi med oss vår lilla böna i vagn:) Idag åker Richard till Köpenhamn för att lyssna på ett band som har ett sådant konstigt namn att jag inte kommer ihåg det. Själv ska jag klippa rosbuskarna, klippa gräset och gödsla mina blommor. Framåt kvällen kommer min underbara väninna med sin gravidmage, det ska bli jätte mysigt. Ha en skön lördag så ses vi imån om batteriet på datorn håller till dess...och då blir det många mag bilder må ni tro!


Lördagsfrukost innan R åker


Vuxenpoäng tillsammans med morfor och morfar, syster och kille


De första kläderna


Delar av vår trädgård


Hemmagjord lunchsallad med jordgubbar!

1 kommentar:

  1. Jag har inte sett dig och din mage på evigheter. Så vill se bilder på hur mycket den växt! :) Pusspuss, / syster linda

    SvaraRadera