torsdag 27 maj 2010

Barnvagn

Hej på er!
Nu har vi lämnat in datorn igen...suck...Skulle ta ca tre veckor att laga, hoppas att det går fortare! Tiden rusar fram och magen blir bara större och större för varje dag. Mina klänningar ifrån HM som jag har beställt har kommit. Alla var jätte bra, härliga lång klänningar som jag ska glassa runt i sommar. Det är mycket funderingar nu inför sommaren, allt som man ska hinna...Något som jag tänker på konstant är barnvagnen, vilken modell, ny eller begagnad, vilken färg osv. På tisdag ska jag dra med mig maken på stan och titta på alla möjliga vagnar! Tänkte jag skulle muta med pizza på italia:)  Min fina mamma har beställt ett fårskinn till oss som vi ska ha i vagnen! Åh vad jag längtar till att bädda:) Det är fortfarande mycket blandade känslor. Ena sekunden längtar jag ihjäl mig efter bebisen för att nästa sekund fundera på vad vi ger oss in på. Men det är ju normalt! Nu ska jag ta och vila magén lite, har börjat få lite smått ont i ryggen och idag så sparkar den lille ganska hårt så jag tror att "han" kommer åt lite nerver, det drar och sticker lite i magen.
Hoppas att solen håller i sig!
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar