lördag 15 maj 2010

Bebisen gillar inte vitlök...

men det är ju så gott! Har precis mumsat i mig ett hemmabakat piatbröd med kebab i på jobbet. Vitlökssåesen såg så lockande ut så jag kunde inte stå emot. Har sedan i början av graviditeten haft lite svårt för vitlök. En dag när jag kom till jobbet, lite lätt illamående osade det vitlök i hela lägenheten smat ur allas munnar. På mitt jobb kan jag nog påstå att alla är lite smått besatta av vitlök, vi äter det till allt! Men sedan den dagen förknippar jag illamående med vitlök och har lite svårt att äta det. Fast idag var det så gott! Men jag tror inte att bebisen gillar det. "Han" har levt rövare i magen sedan middagen plus att min mage håller på att göra uppror.

Annars har jag haft en toppen dag! På förmiddagen tränade vi Body Balance och det var sååå skönt. De flesta rörelser gick jätte bra, de som var på mage fick jag dock göra på knä. Det var liksom något som var i vägen:) Men, jag har saknat min idag så bakfulla man! Igår hade han middag för sina vänner hemma hos oss. När jag kom hem ifrån jobbet möttes jag av glada miner, dans på våra nyuppfunna dansmattor, chips på golvet, en ren diskbänk och musik ifrån gamla tider. Det hade faktiskt varit mysigt att passa upp på Richard idag:)

Ha en fortsatt bra och regnig lördagkväll! Tydligen så har högsommaren kommit till Stockkholm idag, lyckans er som bor där:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar