måndag 24 maj 2010

Det putar både här och var!

Som sagt, nu börjar det putar både här och var! Och det känns faktiskt helt ok:) Visst kändes det lite annorlunda när kläderna började sitta tajtare och jag kommer knappt ihåg hur det känns att ha en platt mage. Men inget går upp mot könslan att ha en liten i magen. Richard frågade lite försiktigt häromdagen; "tycker du att du äter mer än innan nu?" Jag svarade; "vadå? tycker du det?" " Är detta en fälla?" frågade Richard. "nä det är det inte, jag äter mera" "jag ser det" svarade Richard. Jag har hittils gått  upp 9 kg och mer lär det förmodligen blir. Än så länge är jag hur nöjd som helst och känner mig piggare än någonsin. Frågan är bara om jag kommer att se ut så här igen?






Helgen har varit toppen! Vädret blev precis som jag jag planerat. Långfrukostar ute i trädgården, gräsklippning och pyssel i landen. Grillning med goda vänner. Men det bästa av allt, en hel helg med min kärlek! Vi har diskuterat barnvagnar, uppfostran, resor, semsester och bara varit. Den lilla sprattlar för fullt och nu har det på allvar blivit jobbigare att sova...Och det är långt kvar...Läste en förslossningsberättelse idag, jag grät och blev skit rädd! Nu ska jag krypa till kojs och längta tills frukosten med mannagrynsgröt!
Tjing!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar