tisdag 1 november 2011

Hej Linda

Mamma har precis berättat för mig att du just nu befinner dig högt uppe i luften. Spännande att flyga! Mamma är fortfarande lite ledsen och saknar nog dig redan. Eller är det hennes PMS, jag vet inte! Det är iallafall roligt att pilla henne i ögonen då hon gråter, smakar rätt så salt. Jag har tänkt att skriva ett litet brev till dig här på bloggen varje vecka, du vet jag lär ju mig så mycket hela tiden och det vill du väl inte missa?! Ja, jag lär mig något nytt var dag. Mamma har berättat att den som åker iväg alltid ska ha med sig massa saker när man kommer hem. Jag har redan kommit på en massa saker; några tuffa sommarklänningar kanske...nya converse...snygga flätade armband...en keps...en hatt...hmmm och säkert tusen miljoner saker till! Bada och ät glass för mig också, Lindis.

Kram Olivisfis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar