onsdag 23 november 2011

Den osminkade sanningen

Tjollahopp! Idag har det hänt grejer vill jag lova. Efter en natt av totalt noll timmar sömn är jag helt slut. Morgonen och förmiddagen har gått åt till att försöka söva en övertrött Olivia som absolut inte ville sova. Mina tankar har varit ockuperade av sömn, sömn och åter sömn. Jag har fantiserat om att Olivia skulle somna och sova hela dagen, hur skönt det vore att sova utomhus på sommaren, långa sovmorgnar...Men istället för att sova så har jag haft en puls på tusen slag per minut, stressig blick, svettlökar under armarna och kännt mig rätt så sunkig och värdelös. Sanna mina ord om det ska bli skönt att lämna hemmet ikväll! Att få sminka sig, klä på sig något snyggt och åka på äventyr med väninnan, mamma och syster samt 40 st andra kvinnor till tjejkväll på Gårdby cafe! Halleluja vad skönt! Kan även hända att jag står med en gnällig dotter i dörren då maken kommer hem, varsågod nu går jag och sover...

Men mitt i alla dammtussar, leksaker och matrester så fick jag ett mycket trevligt samtal! Om två veckor kommer det hända något väldigt roligt! Än så länge kommer det vara min lilla hemlighet;) 

Nu får du hålla till godo på bilder av vårt stök;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar