måndag 14 november 2011

Lördagens

Välkommen måndag!
Här kommer bilder ifrån lördagen, tagna av My.


Här var det något som var sjuukt roligt! Lustigt att jag inte kommer ihåg vad...


Innan vi begav oss iväg så sa jag till maken; " jag ska absolut halsa vin ur flaskan på vägen in, dricka shots eller öl". Jo, men det gick ju sådär...Lite dricka in måste man väl ändå ha?!


Lite öl och det då va. Men en lakritsshot måste vi ju ha!!
Blus, Linda, Bh, egen, halsband, Linda, ring och armband, Linda, ögonskugga, Linda...
Väninna, egen!


My bakom världens jätte!







2 kommentarer:

  1. Ja och jag kan ju meddela att det finns fler bilder att publicera. Typ när Malin står och halsar, eller när jag har munnen full med hamburgare och ler samtidigt(så hälften trillar ut) Men roligt hade vi!

    SvaraRadera
  2. ser ut som det blev en lyckad utgång för er tjejer :) kul! du shoppar på i mina garderober. :)

    SvaraRadera