måndag 7 november 2011

Hej Linda

Nu har du snart varit borta en heel vecka. Jag tycker det känns lite konstigt att inte träffas tre ggr i veckan som vi gjorde tidigare...Mamma har blivit lite lat och springer inte så mycket längre, hon säger att hon måste vila:) Just nu är hon sjuk så jag är inne i stan och äter kinabuffe med pappa! I helgen var vi på kalas och det var sååååå roligt. Jag fick fiska min första fiskdamm där jag fick massa fina leksaker,  småäta frukt och chips under hela kvällen, mumsa på grillade kycklingklubbor och brieost! De andra barnen var lite större så de de ville springa hela tiden, så då lärde jag mig att stappla lite fortare:) De ville gärna tetas lite med mig. De höll ballongerna högt så jag inte kunde ta dem och så åt de klubbor. Mamma säger att jag inte får äta klubbor...men  då barnen inte såg så smakade jag på ens klubba...Sen rev jag sönder ett annat barns teckning, satte mig på en annan och åt måååånga kritor. Det var super kul! Men det bästa var när alla 40 gäster sa "skål", hur roligt som helst! Då skrek jag "tåååål" jätte högt:)

I söndags åt jag jätte mycket lussedeg...så idag har jag bajsat mycket. Mamma tycker att det är tur att pappa är hemma idag så hon slipper byta på mig. Denna veckan ska jag leka med Lovis, träffa en liten bebis och fira pappa på hans dag. 

PS, mamma har lånat jääääääätte många saker ifrån dig....typ nagellack, en ring...

Puss och kram ifrån mosters fis


Jag kalasar runt i en present ifrån LINDA





1 kommentar:

  1. åh vad kul att du lär dig en massa bus! Godis är nyttigt dock inte i en för stor mängd Olivia ;)
    Tills jag kommer hem ska du ha slutat att krypa och springa fram till mig. :) Som det ser ut nu kommer vi komma hem före Maj. I Mars någon gång! såg ert lussebak och fick ett stort sug efter allt julgodis och pyssel. kommer sakna det sååå under hela december..
    jag är bränd i fejjan och ser inte allt för vacker ut, det är bara vår här. Hur kommer jag se ut när sommaren kommer? Förhoppnigsvis mer brun än röd:)
    Imorgon hoppas jag på shopping.. måste införskaffa mig skor och några tröjor.. packade ner för lite. kramar och pussar (när jag är hemma, kör vi gärnet igen med löprundorna) jag och simon ska springa i en låååååång uppförsbacke i morgon. wish us luck!

    SvaraRadera