måndag 31 oktober 2011

Svettigt värre

Sådär ja, då var veckan igång! Även utmaningen drar igång igen efter en veckas uppehåll på grund av förkylning och ömma benhinnor. Har precis tränat ett styrkepass i hemmagymmet, nya vikter och övningar gav ett svettigt resultat! Så efterlängtat och välbehövligt efter en dag som denna. En mamma med PMS och en dotter som både är förkyld och har tannavärk är ingen bra kombo. Prova inte det hemma! Min mamma är en ängel och ställde upp och hjälpte till idag, Thank you God! Då passade jag på att packa in varor i kylen, äta rester och surfa på datorn samtidigt, dricka te och titta på Real housewifes of Beverly Hills (sjuukt besatt av den serien....) kan även hända att jag slumrade till lite. Det var inte bara jag som var trött utan Olivia hade sovit i tre timmar! Den här veckan vankas det höstlov i vår familj. Maken jobbar bara två dagar innan hann får ledigt. Väldigt välkommet! Imorgon åker min älskade syster till andra sidan jordklotet med sin kille...mer om det senare...men vi önskar henne såklart all lycka till på sin resa! Njut och ha det gutt, det kommer att bli super, ett äventyr för livet!!

Kram


En eftermiddag stack vi till lekparken, jag ääääälskar att leka där


Att gunga kan nog vara bland det bästa i livet


Sen sålde jag kottar till mamma och pappa


Fast de fattade inte att det gick att äta, sååå gott ju!


Så de så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar