tisdag 18 oktober 2011

Kära blogg

Efter en välbehövlig paus är jag tillbaka. Vet bara inte hur länge. Motivationen till bloggen är inte på topp. Kanske att jag skriver en gång i veckan då Linda åker till andra sidan jordklotet? Som en uppdatering till henne?! Vi får se...

Annars mår vi bra. Vi har fullt upp med livet, huset, pyssel och min sex veckors utmaning! Trappan fick en snabb renovering i helgen och kanske lägger jag ut lite bilder:) ha en bra dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. jag kommer blogga så ni kan ta del av mina upplevelser där nere och då hoppas jag att du kommer blogga om allt här hemma så jag får ta del av det :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka.
    Vad är det för spännande sexveckorsutmaning?

    SvaraRadera
  3. Finaste Malin! Sluta inte blogga. Du skriver jättebra. Dina inlägg är som små vitaminpiller. Stor kram o mycket kärlek.

    SvaraRadera