måndag 24 oktober 2011

Dagens heta

tips handlar om INREDNING! Jag har skrivit om det tidigare, Ljuva ting i Trekanten som drivs av underbara Emelie. På torsdag kväll har hon VIP kväll i sin butik, då vi kan frossa på tilltugg och få 10% på vårt köp. Hur lyxigt låter inte det:) Jag ska dit och shoppa lite små prylar till min nymålade knopphylla som ska få pryda vår sovrumsvägg. Kom dit du med! 

Nu ska jag tag i livet och slänga i mig lite mellanmål tillsammans med min gnälliga dotter. Därefter blir det ett hårt styrkepass med världens bästa hejarklack, Olivia! Vad ska ni göra? Om ni har några bra filmtips får ni hemskt gärna dela med er;)


2 kommentarer:

  1. ÅÅ va kul får man hänga på, behöver nog inhandla lite ljuslyktor nu när mörkret kommer!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Absolut! Jag tänkte åka hemifrån strax efter sex, kom förbi då så samåker vi!

    SvaraRadera